In contact komen met je doelgroep en ze betrekken in jouw verhaal: Shimano doet het goed! - Movico

In contact komen met je doelgroep en ze betrekken in jouw verhaal: Shimano doet het goed!

Gepubliceerd op: 31 May 2022

Shimano heeft als missie om gezondheid en geluk te promoten door lekker buiten te zijn en mensen te laten genieten van de natuur. We zijn blij dat Movico hier onderdeel van mag uitmaken en dat we Shimano kunnen helpen bij het realiseren van haar doelen door middel van deze roasdshow. Samen brengen we letterlijk de nieuwste innovaties en een fantastische live evaring via de weg naar de consument.

Met een gloednieuw Mobiele Experience Center bezoekt Shimano alle UCI wielerwedstrijden om hun teams te ondersteunen met de beste technische service. Zo geven ze je de kans om kennis te maken met hun laatste innovaties, mensen en verhaal. In een oogwenk en op elke denkbare locaties!

Stap het Shimano Experience Center binnen en je wordt omringd door hun nieuwste onderdelen, innovaties en je zult zelfs een glimp opvangen van technisch personeel dat aan de fietsen van het pro-team werkt.

Wil je meer weten over dit project?

Stel je vraag aan onze Marketing Roadshow Specialist, Noud van de Mortel! Hij vertelt je graag meer over dit bijzondere project.

STEL JE VRAAG AAN NOUD