On tour met Mycronic: when passion meets innovation

  • delen
< ga terug

Gepubliceerd op 29 juni 2017

Mycronic, ontwikkelaar van wereld-leidende productie apparatuur voor de elektronica en display productie branche, startte begin juni een Europese product launch tour om de nieuwste apparatuur te presenteren en demonstreren bij haar klanten voor de deur.

De roadshow unit is compleet getransformeerd tot mobiele demonstratie- en trainingsruimte, waarbij de nieuwste apparatuur van Mycronic centraal staat. De corporate branding aan de buitenzijde zorgt er voor dat de trailer onderweg en op locatie een unieke uitstraling heeft en mensen aanzet tot denken over mogelijkheden die Mycronic kan bieden voor haar doelgroep.

De grote open ruimte van de unit maakt het mogelijk, ondanks de omvang en grootte van de machines, om naast de demonstratieruimte een aparte presentatiesetting te creëren. Door de vloerverhoging in de unit, wordt dit deel toch gescheiden van de rest van de ruimte. De ruimte is daardoor optimaal benut en voorziet hierbij op een functionele wijze in alle behoeften van de klant. 

Om te demonstreren hoe de machines aan te sturen en te monitoren, werd vanuit Mycronic de wens uitgesproken schermen op de wand te monteren. Specifieke technische modificaties werden vervolgens toegepast om de schermen in verbinding te stellen met de machines.

Met deze unieke demonstratieruimte bezoekt Mycronic haar klanten op maar liefst 17 locaties in het Verenigd Koninkrijk, Spanje en Italië gedurende 4,5 week. De tour wordt afgesloten met een laatste inzet in Eindhoven. 

Samsung roadshow Samsung roadshow Val d'Isère Val d'Isère Huawei Huawei Flanders Classics Flanders Classics Giro d'Italia Giro d'Italia 24h du mans 24h du mans Classic Express Classic Express Valeo on Tour roadshow Valeo on Tour roadshow