Onverdeelde aandacht met Roadshow

  • delen
< ga terug

Gepubliceerd op 12 september 2014

Healthcare sector kiest voor kwalitatief klantcontact
Alle marktleiders op het gebied van healthcare zijn ervan overtuigd: een roadshow is de perfecte marketingtool om nieuwe producten bij de juiste mensen onder de aandacht te brengen. Hoogwaardige medische apparatuur wordt bij de klant voor de deur gedemonstreerd in een van onze roadshow trailers. U heeft persoonlijk contact met mensen van verschillende afdelingen binnen een organisatie, waar en wanneer u maar wilt.

Maximaal rendement
Philips Healthcare heeft onlangs in Karlstadt in Zweden het startsein gegeven voor een ruim drie maanden durende roadshow en reist inmiddels met deze mobile experience trailer af naar Barcelona om zich op een exclusieve manier te profileren voor de deur van ziekenhuizen, onderzoekscentra en congresgebouwen. Door middel van deze roadshow willen ze de productintroductie van de Affiniti ultrasound cardiologie scanner een extra impuls geven. Dit product zal vanaf begin 2015 in de verkoop gaan.

Ook andere bedrijven die actief zijn in de healthcare, zoals Cepheid, GE Healthcare en Samsung kunnen inmiddels terugkijken op een succesvolle roadshow waarbij een uitstekende return on investment werd behaald. 

Valeo on Tour roadshow Valeo on Tour roadshow Val d'Isère Val d'Isère Huawei Huawei Flanders Classics Flanders Classics Samsung roadshow Samsung roadshow Classic Express Classic Express 24h du mans 24h du mans Giro d'Italia Giro d'Italia