RTL door Nederland met DESTINATION: CONSUMER

  • delen
< ga terug

Gepubliceerd op 16 december 2016

Dit jaar bezocht RTL traditiegetrouw alle mediabureaus om hen te informeren over het commercieel beleid van 2017. Het medialandschap blijft zich ontwikkelen, waardoor RTL ook de route naar de consument moet blijven aanpassen. RTL besloot de bezoeken dit jaar anders aan te pakken en met haar plannen (en Movico) on tour te gaan. Met als thema DESTINATION: CONSUMER.

De combinatie van de Road Expo 02 en Mobile Office 03 gaf RTL de mogelijkheid om zowel de grote als kleine bureaus te verrassen en het nieuwe beleid voor 2017 te presenteren voor de deur van hun eigen kantoor. Het exterieur onderging een grote metamorfose. Samen met RTL werd er full wrap branding ontworpen om beide faciliteiten in de look & feel van RTL te brengen.

Ook het interieur werd aangepast aan het concept. Door middel van branding werd iedere gast meegenomen in ‘de reis’ door het medialandschap die RTL presenteerde. Beide faciliteiten werden door Movico uitgerust met AV-apparatuur op het gebied van beeld en geluid ter ondersteuning van de presentatie.

Daarnaast bood de Road Expo ruimte om de videobooth van RTL in te bouwen zodat klanten na afloop van de presentatie in een videoboodschap antwoord konden geven op de vraag: Wat is jouw bestemming in 2017? De roadshow bezocht gedurende twee weken 16 locaties in en om Amsterdam.

Benieuwd naar ons roadshow concept? Informeer dan gerust eens naar de mogelijkheden!

Flanders Classics Flanders Classics Classic Express Classic Express Huawei Huawei Samsung roadshow Samsung roadshow Valeo on Tour roadshow Valeo on Tour roadshow Giro d'Italia Giro d'Italia Val d'Isère Val d'Isère 24h du mans 24h du mans