#WORDENWIEJEBENT, MET RANDSTAD

  • delen
< ga terug

Gepubliceerd op 03 september 2015

Randstad lanceert nieuwe campagne met roadshow #wordenwiejebent om jongeren te informeren hoe zij hun kansen op de arbeidsmarkt kunnen vergroten.  

Randstad komt naar je toe! In ca. 6 weken tijd zal Randstad haar doelgroep, jongeren t/m 26 jaar, benaderen door verschillende grote steden in Nederland te bezoeken met de roadshow. De truck wordt in het stadscentrum geplaatst, om zo direct een groot en gericht publiek te bereiken. Een roadshow is een flexibele marketing tool die veel traffic genereert, zowel onderweg als op locatie.
Het idee achter deze roadshow is om jongeren op weg te helpen naar een eerste (of volgende) zinvolle baan, op hun niveau. In het onderwijs blijven vragen als “wie ben ik”, “wat kan ik” en “wat wil ik worden” vaak onbeantwoord. Randstad wil jongeren verder helpen om zo hun kans op de arbeidsmarkt te vergroten. 

In het #wordenwiejebent-lab is sprake van direct face-to-face contact, zonder dat eerst het CV wordt doorgenomen. De unieke sfeer van het evenement is een beleving an sich, waardoor de doelgroep de informatie beter onthoudt. Het concept waarmee bezoekers kennismaken, bestaat uit verschillende hoekjes, waaronder “Professor Werkgeluk”, waarin bekende sporters vertellen over hun carrière in topsport en daarna. Andere onderdelen zijn de “Elevator pitch”, “Mister Social” en de “Randstad 3D-experience”. 

Om de #wordenwiejebent roadshow op de kaart te krijgen zal een landelijke campagne worden gehouden op social media, TV, en in kranten.

Kortom: een prachtig concept met zeer hoge interactie!

Huawei Huawei Samsung roadshow Samsung roadshow 24h du mans 24h du mans Val d'Isère Val d'Isère Giro d'Italia Giro d'Italia Classic Express Classic Express Valeo on Tour roadshow Valeo on Tour roadshow Flanders Classics Flanders Classics