KLM - Urban Trail Series - Movico

KLM – Urban Trail Series

Verken de mooiste steden op een unieke manier. De KLM Urban Trail Series is een razend populair hardloopconcept in Nederland waarbij je de stad op een sportieve en unieke manier ontdekt. Geen afgesloten rechte wegen, maar een verkenningsloop door nieuwe en historische gebouwen, theaters, stadions en steegjes. Na afloop kun je samen gezellig wat eten, drinken en je ervaringen delen.

  • Hospitality
  • 3 jaar - 12 locaties per jaar
  • Promo Combi

In opdracht van KLM Royal Dutch Airlines en sportmarketing bureaus Golazo en Triple Double Sportmarketing heeft Movico het “KLM Running House” ontwikkeld.

De opdracht was om een totaalconcept te ontwikkelen waarbij de waardes: ‘beleven, delen, faciliteren, toegankelijk, verbinden, oog voor elkaar, allemaal winnaars en duurzaamheid centraal stonden. De binnen- en buitenruimte moesten daarin één geheel vormen waarbij de integratie met het evenement centraal moest staan.

Na het bepalen van de gewenste waarden en richting transformeerden we één van onze promotietrailers tot een unieke hospitality unit waarbij de KLM gasten worden ontvangen gedurende de Urban Trail Series.

‘Dit seizoen is het KLM Running House vernieuwd. Zo is de trailer door de installatie van zonnepanelen volledig zelfvoorzienend. Wij zijn blij dat wij, dankzij het partnership met Movico, een volgende stap kunnen zetten op het gebied van het verder verduurzamen van onze operatie.‘

Germaine Vogelaar – Brand Manager

 

Klant: KLM

Bereik: Nederland

Doel: Hospitality

Logistiek: 1 unit

GET INSPIRED

Wil je meer weten over dit project?

Stel je vraag aan onze Sport Events specialist, Matthijs Smit! Hij vertelt je graag meer over dit uitdagende project.

STEL JE VRAAG AAN MATTHIJS