In opdracht van KLM Royal Dutch Airlines en sportmarketing bureaus Golazo en Triple Double Sportmarketing heeft Movico het “KLM Running House” ontwikkeld.
De opdracht was om een totaalconcept te ontwikkelen waarbij de waardes: ‘beleven, delen, faciliteren, toegankelijk, verbinden, oog voor elkaar, allemaal winnaars en duurzaamheid centraal stonden. De binnen- en buitenruimte moesten daarin één geheel vormen waarbij de integratie met het evenement centraal moest staan.
Na het bepalen van de gewenste waarden en richting transformeerden we één van onze promotietrailers tot een unieke hospitality unit waarbij de KLM gasten worden ontvangen gedurende de Urban Trail Series.
‘Dit seizoen is het KLM Running House vernieuwd. Zo is de trailer door de installatie van zonnepanelen volledig zelfvoorzienend. Wij zijn blij dat wij, dankzij het partnership met Movico, een volgende stap kunnen zetten op het gebied van het verder verduurzamen van onze operatie.‘
Germaine Vogelaar – Brand Manager
Klant: KLM
Bereik: Nederland
Doel: Hospitality
Logistiek: 1 unit