Home > Projects > Mycronic – When Passion meets Innovation

Mycronic – When Passion meets Innovation

Mycronic verbrandde wat rubber terwijl ze hun nieuwste oplossingen en productinnovaties voor de deur van hun klanten presenteerden. De roadshow had een huisstijl aan de buitenkant die ervoor zorgde dat Mycronic in de gedachten van voorbijgangers en bezoekers op locatie bleef. Eenmaal op locatie veranderde de truck in een demonstratie- en trainingsruimte waar resellers alles over de machines en de voordelen voor hun eigen klanten konden leren.

Vanwege de enorme afmetingen en het gewicht van de producten van Mycronic adviseerden we voor deze roadshow een ruime oplossing, een die dubbel uitschuift. Ondanks de grootte van de machines was er nog steeds genoeg ruimte om te demonstreren en een aparte presentatieruimte in te richten. Met een eenvoudig verschil in niveaus, werd het gevoel van verschillende gebieden gecreƫerd en geen enkele vierkante centimeter in de mobiele training academie ongebruikt gelaten.

Mycronic zocht naar mogelijkheden om de live resultaten van de machines te demonstreren. Na het implementeren van een aantal specifieke technische aanpassingen, voorzagen we schermen aan de wanden die op de machines zelf waren aangesloten, met alle kabels netjes weggewerkt.

De gehele unieke opzet van deze demonstratieruimte bezocht 17 locaties in het Verenigd Koninkrijk, Spanje en Italiƫ en eindigde in Eindhoven na 4,5 weken.

Een roadshow organiseren?

Ontdek waarom een roadshow de ultieme oplossing is om jouw doelgroep te bereiken!

Ontdek

Get in touch

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?
Neem vrijblijvend contact met ons op!

contact